Szó - zene- kép

Címkék

Címkefelhő

2009.02.24. 19:46 Tomtit

Ady Endre: Elhitettem a szívemmel

        

          Ady Endre

          Elhitettem a szívemmel 
 

 

         Elhitettem a szívemmel, hogy el tudlak feledni,
         Hogy téged: hiú, gőgös lány, bűn és vétek szeretni,
         De azt súgja ihlettségem szivembe oltott szózata
         S bűvös éjek halk sóhaja,
         Hogy míg szivemnek lángja ég, el nem feledhetlek soha.
          
         Beszéltem már a szellővel, kérő szóval, vérző szívvel,
         Ne hallja meg sóhajtásom, ne lássa meg könnyhullásom,
         Ne mondja el a világnak, hogy még mindig úgy imádlak,
         Harsogja túl sóhajtásom, óh, mert én a zajra vágyom,
         Lárma, bor, zaj egyedül a boldogságom.

 

 

 

komment

Címkék: vers irodalom ady endre


süti beállítások módosítása